Vi sees der ute!

Skap gode minner og gjør mest av det som betyr noe. Fritid, venner og familie.

Finner du ikke svar på det du lurer på? Vi er her for å hjelpe deg. Send oss en mail, så skal vi svare så fort vi kan.

KUNDESERVICE

Feilsending

Hvis det mot alle odds viser seg at vi har sendt deg feil vare er det fint om du tar kontakt med oss slik at vi kan ordne korrekt vare så fort som mulig. Varen kan du sende i retur og merkes med feilsending.

Reklamasjon

Er det noe er galt med varen du kjøpte av oss ber vi deg ta kontakt. Send e-post med ordrenummer og med bilder av reklamasjon.

Angrerett

Om du ønsker å angre på kjøpet ditt har du alltid 14 dager fra siste vare er mottatt. Det er “Angrerettloven” som regulerer plikter og rettigheter du har som forbruker.

Angrerett og åpent kjøp

Ved spørsmål om angrerett, kan du kontakte oss per e-post: hey@huddle.no

I henhold til angrerettloven (Lov om opplysningsplikt og angrerett ved fjernsalg og salg utenom faste forretningslokaler av 2014 nr. 27) har du som forbruker rett til å angre ditt kjøp innen 14 dager etter at du mottok varene. Dersom du vil benytte deg av angreretten, må du gi beskjed så snart som mulig og senest innen den dagen fristen går ut. Vær obs på at du må sende varen i retur innen 14 dager etter at du har meldt ifra om at du ønsker å benytte deg av angreretten.

Vi påberoper oss retten til å kunne avvise en retur dersom varen ikke er i tilnærmet samme stand som ved kjøp, eller den på annet vis ikke oppfyller betingelsene for retur.

 

Huddle Shop AS
Øvre Kolbotn 10B, 3570 ÅL